به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ یحیی غلامی عضو شورای شهر مراغه در دوره چهارم در پاسخ به سؤال خبرنگاران که برنامه شما برای حضور دوباره در جمع شورای شهر مراغه چیست گفت : برنامه های بنده همان برنامه های ارائه شده در دوره پیشین ادامه پیدا خواهد کرد و پروژه های جدید نیز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ یحیی غلامی عضو شورای شهر مراغه در دوره چهارم در پاسخ به سؤال خبرنگاران که برنامه شما برای حضور دوباره در جمع شورای شهر مراغه چیست گفت : برنامه های بنده همان برنامه های ارائه شده در دوره پیشین ادامه پیدا خواهد کرد و پروژه های جدید نیز اجرا خواهد شد .

وی افزود : جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای پروژه های شهری باید در اولویت اعضای شورا قرار بگیرد .

غلامی همچنین در پاسخ به این سؤال که عملکرد شورای شهر فعلی را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت : با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر کشور شورای شهر فعلی تلاش‌های خود را کرده‌اند و من به این عملکرد از صد نمره بیشتر از ۷۵ درصد نمره می‌دهم .

 

به گزارش رصدمراغا ؛ انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.
بخش مرکزی مراغه با ۷۴ روستا دارای ۶۸ هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستاها دارای شورای اسلامی با ۲۴۵ نفر عضو و ۵۷ روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
بخش سراجوی مراغه با ۹۹ روستا دارای ۲۵ هزار نفر جمعیت بوده که ۵۷ روستاها دارای شورای اسلامی ۶۰ روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.